Zarządzanie jakością

Celem CF&S jest zapewnienie wysokiej jakości i profesjonalnych usług. Dążąc do zrozumienia i zaspokojenia potrzeb naszych klientów, oferujemy im wyjątkowo elastyczne, wydajne i konkurencyjne usługi. W swojej działalności CF&S uważa za priorytet zapewnienie bezpieczeństwa pracy, a także ochrony środowiska. Zapewnienie zadowolenia naszych klientów jest najważniejszym kryterium jakościowym, umożliwiającym ocenę jakości świadczonych przez nas usług.

 

CF&S Poland Sp. z o.o. prowadzi swoją działalność zgodnie z wymogami Systemu Zarządzania Jakością określonymi przez swojego jedynego udziałowca, CF&S Estonia AS, Ahtri 12, 10151 Tallin, Estonia, wewnętrzne zasady Grupy i oraz międzynarodowe i krajowe przepisy prawa i standardy.

 

System Zarządzania Jakością CF&S Estonia został zatwierdzony przez Lloyd's Quality Assurance Limited i jest zgodny z normami zapewnienia jakości 

ISO 9001:2015

 

System Zarządzania Środowiskiem magazynowym CF&S Estonia został zatwierdzony przez Lloyd's Quality Assurance Limited i jest zgodny z normą ochrony środowiska 

ISO 14001:2015

 

 

Jakość oznacza dla nas:

  • elastyczność - nasi pracownicy są dostępni i reagują na potrzeby klientów najszybciej, jak to możliwe
  • podejście osobiste - organizacja zdefiniowała menedżerów klienta, którzy zajmują się życzeniami i sugestiami klientów
  • profesjonalizm - rozwijamy naszych pracowników zgodnie z trendami rynkowymi i rozwojem usług, doradzamy klientowi w celu lepszego osiągnięcia jego celów, zapewniamy odpowiedź na zapytania klienta i informacje zwrotne w ciągu 24 godzin, jesteśmy świadomi ustawodawstwo w naszej dziedzinie działalności, korzystamy z partnerów współpracy z wiarygodnym zapleczem, monitorujemy zadowolenie klienta i stosujemy środki korygujące w przypadku wystąpienia niezgodności
  • efektywność - oferujemy naszym klientom wysokiej jakości usługi w konkurencyjnej cenie; prowadzimy bazę klientów i monitorujemy odpowiednie sektory rynku