Miedzynarodowy Dzień Jakości

14.11.2019

 

Korzystając z okazji, że dnia 14 listopada przypada Miedzynarodowy Dzień Jakości zadaliśmy pracownikom Grupy CF&S w Polsce pytanie - Co jakość oznacza dla każdego z nas i dlaczego jest ważna dla naszej firmy?


Wg Piotra Krawieckiego dyrektora zarządzającego i prezesa zarządu CF&S Poland: „Jakość, to nie tylko poziom zaspokojania potrzeb Klientów. Jakość to też postrzeganie firmy przez jej Podwykonawców i Pracowników. Oczywiście dobra jakość, to wysokie KPI’s, ale przede wszystkim to nasza szansa na sukces, na zdobycie przewagi konkurencyjnej i dalszy rozwój.”


Wg polskiego rejestru REGON na dzień 31.10.2019 w Polsce zarejestrowanych było 277.661 podmiotów gospodarczych prowadzących działalność w w sektorze Transport, Spedycja, Logistyka. 99,66% z nich to firmy takie jak nasza tzn. zatrudniające w Polsce poniżej 50 pracowników.


W takiej rzeczywistości rynkowej, aby się rozwijać, CF&S będąc nową firmą na polskim rynku musi konsekwentnie budować swoją przewagę konkurencyjną, której podstawą jest wysoka jakość usług. - „ Dlatego zatrudniamy doświadczonych specjalistów, którzy dzień po dniu tworzą naszą unikalną jakość,” – dodaje Piotr.


 

Poniżej cytujemy wypowiedzi kilku z nich


Sara Jędrasiewicz: „Dla mnie jakość oferowanych przez mnie usług jest szczególnie ważna, ponieważ zdaję sobie sprawę, że nie jesteśmy firmą produkcyjną i nasz finalny produkt nie jest „namacalny”. Dlatego największą nobilitacją jest kiedy Klient dzwoni do mnie z jakimś zapytaniem typowym, bądź nietypowym, i mówiąc, że ma taki i taki problem i w związku z tym od razu pomyślał o mnie, bo ja na pewno znajdę rozwiązanie. Stąd wiem, że moje usługi są na najwyższym poziomie, a Klient okazuje zaufanie do mojej wiedzy i doświadczenia. W ten sposób buduje się relacje na lata.


Jakość oczywiście nie jest mierzalna, aczkolwiek Klienci w łatwy sposób definiują czy dana usługa była na wysokim poziomie lub czy więcej nie skorzystają już z danego serwisu.”


Bartosz Nowakowski: „Dla mnie jakość stanowi wartość dodaną do naszych usług. Moim zdaniem możemy wygrać więcej biznesu dzięki dobrej obsłudze niż niskiej cenie.”


Dariusz Makaruk: „W pracy w spedycji nauczyłem się że jakość w transporcie to w m.in. służenie wiedzą ekspercką, dotrzymywanie słowa, bieżące informowanie klienta i gotowość do rozwiązywania problemów nawet poza standardowymi godzinami naszej pracy.


Dzięki utrzymywaniu należytej jakości w obsłudze klienta możemy się wyróżnić na tle kon